Uppdatering från Arlöv

God aften gott folk!

Den absolut vanligaste statusuppdateringen på Facebook just nu är:
"Jag har vaccinerat mig mot Svinis! Det gör såaaaaa ont! Stackars mig! Jag är bäst, puss och kram!"
Typ..

Eftersom jag inte är så patetisk att jag tigger medömkan på FB så känner jag mig tillåten att göra det här istället.

Tyck synd om mig.
Jag har (precis som en stor del av Sveriges befolkning har/kommer att göra) vaccinerat mig, mina biverkningar (som btw var fett coolt) var en fullständigt avdomnad arm i ca ett dygn.
Jag har gjort denna uppoffring för att skydda mina medmänniskor (mig själv) 
 
Nu ska jag dricka kanelte, skriva uppsats (yeah right) och knarka nyheter.
Imorgon drar jag till Bryssel!

Ciao suckers!



Hahahahahah!!


Kommentarer
Postat av: Robin

Hälsa Schmidtan att vi är bästa på falsk marknadsföring och att det var därför han vann. Samhällsinfo my ass. Nej men ärligt, njut som fan. Det är inte många (framförallt inte i din ålder) som får göra en sån resa. Jag tänker inte skoja om att jag inte är avundsjuk för det är jag, som fan. Packa nu med dig!

2009-11-11 @ 23:59:38
URL: http://www.rfarago.se
Postat av: Cornelia

Ha det så bra i Bryssel! :) Och det är bara svaga människor som får biverkningar av vaccineringen (det vill säga att jag inte kände någonting!)! Haha! kram

2009-11-12 @ 17:42:58
URL: http://www.corneliaaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0