Karatefylla

Ja, jag klarade min första tenta. Precis som 137 stycken andra gjorde. Hallelujah!

Detta firades med en mindre lyckad kväll (sittning) på Myntha i onsdags.
Eller nä, kvällen var defenitivt lyckad men mitt hälsotillstånd var det värre med.
Ursäkt? Hmm.. Tja, jag är fortfarande en omogen tonåring som uppenbarligen inte har lärt sig något efter tre år på internat, skamligt..
Tur att jag fyller 20 om två veckor!
Det fina i kråksången är att jag har världens underbaraste bror och vars sambo är helt fantastisk.
Är oändligt tacksam över att ni alltid ställer upp för mig, tack!

Nu till något roligare: 
"
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" sa Jenny i hennes nya fina paclite byxor.
Tack till världens bästa jobbcompadres!!




Detta är jag i regnet, dock utan mina byxor.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha! Vilken underbar unge (hahaha, eller?)! Paclite-byxor, Jenny! Är du en frilufsnisse nu också? :)

2009-03-13 @ 21:07:45
URL: http://www.corneliaaaa.blogspot.com
Postat av: Daniel

Haha så jävla ball unge, hahaha. Ser ut som dig när du var liten Jenny :P

2009-03-13 @ 22:59:22
URL: http://dcakesson.wordpress.com
Postat av: Hannah

Grattis till tentan! Bra jobbat! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0