Greed is good!

Etersom jag jobbade idag, trots ett antal hysteriska hostattacker, orkade jag inte gå på sittningen på Wermlands ikväll.

Vi som hade ett så bra tema! Det var filmklassiker och vår grupp hade "Wall street"

Greed is good!

Jag hade laddat upp en secretary look, muy caliente!



However, hemma väntade nudelsoppa, mjukisbyxor och citronte.

Mamma var desutom laddad för en filmkväll.

Mamma: Vilken film vill du se?

Jag: Så som i himmelen.

Mamma: Jaha...mm..

Jag: Vadå? Vilken hade du tänkt dig?

Mamma: Den börjar nu på Canal+ First

Jag: Mamma.. det är "Bee Movie"

Mamma: JA! Den var det!


"Is he a lawyer?"
"Well, I´m already a bloodsucking parasite, all I needed was a briefcase!"

Kommentarer
Postat av: Broder Daniel

Haha, kan riktigt se det framför mig med Bee Movie. Kanske ska behålla Canal plus ändå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0