Åkessons Årskrönika År 2008

Gott folk!
Stunden är kommen, mitt 2008!

JANUARI



Året fick en bländande bra start. Nyårsfest hos Bruschan i Lund.

Därefter fick jag vinterkräksjukan, åkte till Bollerup, smittade alla och låste därefter in mig på rummet i fem dagar. Knarkade proviva och såg alla avsnitten av "Vänner". Tack Linnea!

FEBRUARI



Jobbade sjukt hårt med MatobilUF, slickade Johannas röv och blev ovän med Pia. TIll vilken nytta?
Nåväl, jag har åtmistonde varit egen företagare. Aldrig mer!



Jag och Malin stekte i Sälen.



100-dagars på Öja! Fan va vi är bäst Malin!

MARS



Jag fyllde 19 år, o la la!



19-års fiesta med min 08:a!



Jag blev kär i Ola under en hemma match mot Götet. Det gick dock över på tågresan hem.

APRIL



Emily och Annie hade fest, Maria blev aspackad och livet lekte!



Bussen full med Bollerup reste vi till Götelaboooorg! <3

MAJ



Balen kom och jag fick vara sessa för en dag. Min prins kom i en blå skönhet.
Kommer aldrig glömma den dagen...



...på gott och ont.



Sommarnatta på Tingvalla, obeskrivligt sjukt jävla bra!




NPS05 unt Kia goes Denmark.

JUNI



Vi grillade och lekte i Kias trädgård. Underbara Kia..




Det vårades för Lärarmiddag. Jag shottade med Fredde-Boy ( Mikrobiologilärare och oh, so hot) blev way too full....


....way too




S-T-U-D-E-N-T-E-N-!!!



Har aldrig gråtit och skrattat så mycket samtidigt förr. Helt jävla underbart!



Congrats!



Juni = Fest, Fest och Fest!



Midsommar med underbara människor!


Nu har jag kommit halvvägs, to be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0