Åkessons Årskrönika År 2008

JUNI


Alla töser + Jocke rodde till en ö norr om Götebirg för detox.
"Glenn, har du sett kaninen? Den gröna? Glenn!!!"

JULI



Mycket häst denhär månaden. Malin hälsade på i Svettdala.



Partaj i Falsterbo. Oj oj oj.. Så jävla bäst!!



Jag hälsade på Sofie i Hbg, fick sova i Tobias säng, det lät bra ;)



Mer HBG - mer fest!



Min Malin tog oss till vackra Kullaberg för fantastisk dykning.


AUGUSTI



Lina Tävlade SM i Flyinge.


Jag kom in på Copenhage Business School.
Stannade en vecka, drack hinkvis med öl, lärde mig danska och hade grymt roligt!
Synd bara att jag inte vill läsa ekonomi..



Petra fyllde 20. Mysig middag med flickorna i Beddinge strand.



Vi åkte en vecka till Nice. "Det är Najs!"

SEPTEMBER


Bettan försvann.. men hittades igen, för att sen köras till skroten...



...och ersättas av denna skönheten. Här någonstans tömdes även mitt sparkonto... wierd..



Min blogg föddes. You lucky bastards!

OKTOBER



Jenny fick nytt jobb och fick för sig att hon skulle prova på att vara arbetsnarkoman.

NOVEMBER



Han valdes till nästa Mr. President



Jag dansa till hans sköna musik på Mejeriet.

Flög till Sthlm, träffade Louise och utbilda mig till Luffare.

DECEMBER


Jaaaaaadå!



Skåne skakade.



Jag fick träffa mina hjärtan!



Året slutade som det började. Party hos Bruschan i Lund.

Om 2009 blir hälften så bra som -08 så blir det ett grymt lyckat år!

Happy new jäääääär!

Kommentarer
Postat av: Den guldiga mannen och hans rödhåriga kompis

Shit alltså jag och min svenska kompis fick vara med på ett hörn i en bild också. Merci beaucoup!

2009-01-07 @ 20:57:47
Postat av: malin

med tanke på hur året börjades borde 09 bli minst lika bra som 08, det är i så fall fluwghan som fattas. glad att jag fick vara delaktig, mallorca kommer lätt bli höjdpunken :D

2009-01-10 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0