Orka vara bilägare!

Åt helvete med att ha bil!

Den j*vla bilen har kostat mig en förmögenhet. "Om jag köper en nyare bil så kommer det inte var så mycket kostnader för reperationer o.d." Så fan heller!
Bettan  (min gamla trogna golf) var oförskämt billig jämfört med denna.

Fick tillbaka bilen från verkstaden idag, 2.000 j*vla svenska spänn fick jag hosta upp!! Pengar som jag defenitivt inte har!
Mög!
Jag var precis ute för att parkera om bilen och möts av en röd lampa på instrumentpanelen "SRS".
Jag hinner inte ens sätta mig i fanskapet innan det kommer nya problem.

Åt helvete med att ha bil!!


Nu ska jag göra te och mackor och ev. gråta en skvätt.
illa är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0