Gårdagen

Axelremmen på väskan släppte, TRE knappar på min jacka gick av samtidigt och jag hade bara fem minuter på mig att springa till tåget.
"Åt helvete med den här #&?% dagen!!!"

Väl framme i Lund väntade två timmars föreläsning om Fastighetsrätt.
"Idag tänker jag dra upp tempot lite, vi kan inte vara så långsamma!!"

Men sen väntade HovR i Malmö.

Jag har valt rätt väg. Och ja, jag är medveten om att jag bara är 19 år ung men det känns så rätt!
Sen innebär inte det att jag måste ägna hela mitt resterade liv åt Juridik.
 Vem vet vad framtiden bär med sig?
Men just nu känns det grymt jävla rätt!
Och det älskar jag!

Det var bara en parantes.

Nu måste jag lätta på mitt samvete...
Efter rättegångsbesöket köpte jag en jacka... En Soft shell-jacka... På Stadium!
Vet inte om jag vågar komma med den till jobbet?
Mitt försvar: " Det var en direkt effekt av olyckan imorse, d.v.s om H&M:s produkter haft bättre kvalitet så hade detta aldrig inträffat"
Vet dock att det är ett kasst argument då svaret skulle bli:
"Varför handlade du på H&M från början?"

Anledningen till allt detta nonsens är att jag inte orkar plugga och jag har redan spenderat en timme på värdelöst "Youtube tittande".

Hursom så blev det en riktigt lyckad och trevlig dag!

The End.


Once upon a time, damn we were cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0