Uppdatering från Ringhornegränden

So far en fabolös dag. 
Jag har haft Brors och Corres lägenhet all by myself ända sen jag kom hem från jobb i eftermiddags. 
Känner att det definitivt är dags att flytta hemmifrån, om det inte vore så svårt att få en lägenhet bara.. 
Studenter är ju inte precis den mest attraktiva gruppen på bostadsmarknaden.
Det faktum att familjen Åkesson/Pettersson är sjukt anti Malmö underlättar inte direkt iheller.
Nog med depp och in med pepp!
Just nu fördriver jag tiden med Ballar av stål i väntan på jobb senare ikväll. 
Jag ska servera drinkar till alla bratsen på Af-borgen (JFs vårbal idag) 
Nä, time to crash this place down med en fet förfest. 
mohahaha!



Kommentarer
Postat av: Daniel

"Jag var nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig"

2009-04-19 @ 12:17:22
URL: http://dcakesson.wordpress.com
Postat av: Per

Jag håller med föregående talare och vill även tillägga följande briljanta uttalande från samma briljanta film:



"Det var ju julfest igår. Syns det mycket?"



2009-04-20 @ 18:24:05
URL: http://p3113.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0