Akta er för knivarna (skärtorsdag)!!!

Jag vill varna känsliga läsare att delar av följande inlägg kan ha gäspframkallande innehåll (d.v.s om hästar)

Igår kväll red jag lektion för Karin Toet (dressyr) och det gick sjukt bra.
Det var tufft och svettigt men jag kunde inte sluta le, det var precis den boosten jag behövde för självförtroendet.

Tyvärr gick jag miste om Per Pelle Gaston 23-årskalas..
Kan fortfarande inte förstå hur jag kunde tacka nej till en D-kändisfest.
Han har dock lovat mig en paella á la Nice så jag misströstar ej.



Nu ska jag mixa ihop en smoothie, dra ut en dyna och lägga mig i trädgården med Offentlighetsprincipen i vänster hand och översrtykningspennan i höger.

Enjoy gott folk, för det ska jag!



Kommentarer
Postat av: Per Pelle Gaston 23 år

Vad rörd jag blir Jenny.



Det var ett sjukt röj mot slutet, så jag är ledsen att säga att du missade "något", men du verkar ha en bra ursäkt så det är okej ;)



Hehe minns inte att jag lovat Paella, när gjorde jag det? Mais si je te l'assure je vais faire ca (med reservation för eventuella grammatiska fel).



Tack för presenterna!

2009-04-10 @ 17:17:21
URL: http://p3113.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0