Plugglov

Bonjour!
Sen sist har jag pluggat, jobbat, festat, pluggat, fyllt 20 och pluggat.
Ett saftigt inlägg om min fantastiska födelsedag väntar (ska ha bilder från Malin först).
Nu är det påsk och varken skola eller jobb väntar. Skönt? Nej, jag har åtta timmars läsning á dag framför mig.
Meeeen jag är inte den som är den.

Igår lämnade jag blod hos Dr. Acula (citat John Dorian) och nu gör jag mitt yttersta för att fylla på de 4,5 dl jag tappade. Giltig bortförklaring till att inte öpnna boken? Jajamensan! 
Nä, Kommunalrätt och Offentlighetsprincipen av Affe himself väntar.
"Man blir alldeles ti sig" som Kåte Gun sa.
Au revoir!






Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha visste väl att det var något som inte stämde med plugglov :P Själv ska jag läsa historia hela påsken, kan läsa högt om du och mamma och pappa vill höra om världens historia 1350 - 1815 med fokus på den tidigmoderna statens framväxt.

2009-04-07 @ 23:40:29
URL: http://dcakesson.wordpress.com
Postat av: Per Pelle Gaston 23 år (igen)

Jag ber om ursäkt för att jag missade din födelsedag Jenny och vill där med gratulera dig i efterskott, om än något sent. Med hitta.se:s hjälp vet jag nu för all framtid att du fyller år den 28 mars (:



Sång kommer hahaha.

2009-04-10 @ 21:44:07
URL: http://p3113.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0