Entré - douze points

Igår såg jag och Fremark 3D-bioEntré. Här har ni J. C. Åkessons recension.

* Bekväma stolar
* Grymt mycket benutrymme (här kan även Bror gå på bio)
* 10 min gångavstånd till Östervärn (= perfekt för oss förortskid och bönder som kommer med ett pågatåg)
* Genomtänkt lutning, ingen chans att personen framför kan skyla duken (kanske om Bror sätter sig framför en?)
* Värnhem (jag börjar bli förälskad i denna statsdel)
* Eftersom det var 3D fick alla ett par glasögon á la Ray-Ban Wayfarer.
*
Filmen (Monster vs. Aliens) var fenomenal.


Dr House
vs. The Office

Kommentarer
Postat av: Robin

En film där Kiefer Sutherland gör rösten åt en animerad figur får till och med mig att överväga en bioföreställning - det du!

2009-04-27 @ 22:18:23
URL: http://rfarago.se
Postat av: Daniel

Haha fan vad ball, nästan bud på att gå och se den och blockera någon annans synfält :P

2009-04-28 @ 00:41:50
URL: http://dcakesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0