saknad

Jag tror inte att jag är ensam om att vilja vrida tillbaka tiden cirka ett år.

Jag saknar Bollerup, jag saknar NpS05, jag saknar Kia men framför allt saknar jag Dig Malin..
Känslan och tryggheten att ha dig om inte i samma rum så åtminstonde i rummet brevid..
En vän som oavsett vad det gällde alltid lyssnade och faktiskt brydde sig..
En vän som förstod hur jag mådde utan att behöva fråga..
Du fanns alltid där för mig.. och det vet jag att du fortfarande gör.. men jag vill ha dig på Bollerup med mig och alla andra underbara vänner som fanns där..
"Those were the best days of my life"

Det är svårt att i ord förklara vad du betyder för mig Malin.. jag saknar dig..

In fact, I miss you so much that I will make a huge bowl of spaghetti with ketchup. I sann Bollerups anda! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

jänny.. du gör ju inte det lättare för mig :) att vakna upp i verkligheten var inta bara som att få en knytnäve i ansiktet, det var mer som att bli misshandlad. Tiden på Bollerup har utan tvekan varit den bästa tiden i mitt liv. Ingen känner mig så bra som du och du har helt klart varit min förebild och vän i alla tillfällen.

En klyscha, jag vet :P, men.. vad som än händer är du alltid min vän! all kärlek till dig <3



"spaghetti and ketchup is da sheit" (H)



ps. gillar vad du gjort med bloggen, mycket tjusigt ^^.ds.

2008-09-24 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0