R.I.P Bettan

Under en veckas tid har jag passat Fremarks lägenhet i Malmö, inklusive två katter och grymt många plantor. Allt har gått smärtfritt men det förändrades torsdag morgon 9.30.
Efter att ha spenderat åtminstonde en kvart för att hitta Gizmo (kopia av den elaka katten i Babe) gick jag till parkeringen för att köra till jobb.
Men Bettan var borta... Det tog mig en evighet innan jag insåg att någon har stulit henne, MIN Bettan!!

Förstörd ringde jag till min käre bror som hämtade mig i och körde till polistationen.
Jag fick byta mitt pass på jobb vilket ledde till att jag nu skulle stänga, dagen kunde inte bli värre..

Har Du sett min Bettan? Ring eller maila!

Reg. nr. NAK 118

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0