Bye bye Malmo!

Jag får kompensera min dåliga uppdatering med grymt sköna inlägg. Som detta.

Familjen Fremark har återvänt från Turkland till sin lägenhet i Malmö vilket innebär att jag tog mitt pack och åkte till Svettdala (underskatta ej denna stad, måste skriva ett inlägg om skönheten senare).
Under dessa två veckor har jag kommit fram till två enormt viktiga slutsatser.

1. Parkera aldrig i den staden.
Blir inte bilen stulen så får du en p-bot , och om du du varit hederlig och betalat parkeringen så är du ruinerad.

2. Jag är och förblir en lantlolla / förortskid.
Det är svårt att tvätta ränderna ur en Zebra. (Oj oj oj! Här avancerar jag med ordspråk, poesin flödar)



Nästa sak jag ska skriva om förtjänar ett eget inlägg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0