Ice Ice Baby

Precis som detta inlägg så var gårdagens kväll tillängnat min fina Lina.

Kvällen började med Vegoburgare på Nyhavn, grymt gott! Och  slutade med karaoke, vin och trevligt folk på ICE.
Lina fick snabbt till det med Pekka och gjorde ett tappert försök i att få ihop mig med Emil, som btw är gay.  Fan också!

Efter Linas tre framträdande och tre glas vin senare kände jag mig redo att underhålla, jag valde "Det löser sig" med Tibuktu, varför? Jag hade Annica till "hjälp" men det gick åt helvete i alla fall :) Big up till alla rappare där ute!

Kvällen avslutades med en duett, Lina Arvebro och Jenny Åkesson med "Aldrig ska jag sluta älska dig".

Muchas gracias Darling!

Detta var den bästa bilden jag fick på min outfit, jag suger på att ta ego bilder - jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0