He´s mine!

Måndagen den 15 September är nog den bästa Måndagen den 15 September på läääänge!


Det började med att jag vakna upp i Lund, lovely city by the way. Min åh så underbara Bror körde mig till jobb (Ja, denhär måndagen blir bra trots att jag jobbar)
Dagen höll på att gå åt helvete när jag slog i näsan i en hylla i kylen och jag trodde att den bröts. Det mest patetiska var att det första jag tänkte var "Åh shit! Nu kommer jag få en ful och knölig näsa!!" Men Acne, så var inte fallet.
Allt blev bra igen när "Snäckans" hetaste anställde kom och jobbade med mig. Tihi!

Och nu till det bästa....ENJOY!




 


Kommentarer
Postat av: Maaalin

hmm.. jag gjorde en del gissningar här måste jag erkänna. Nog för att marken som bilen står på känns väldigt bekant, kan det vara så att jänny inte bara har en.. utan två motorfordon på fyra hjul.I så fall känner jag mig jävligt mycket efter XD Hoppas inte "snäckans hetaste anställd" är den jag tror det är utan du har uppdaterat dig ;D

2008-09-18 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0