En tisdag

John från en budfirma väckte mig i morse med goa nyheter  "Jag har ett paket från Apple till dig, är du hemma?" Om jag var! Apple levde upp till förväntnigarna även denna gången med snygg design och "trycka-bubblor-omslag"

Efter en stunds utforskande av min nya pryl ringde Lena och gav mig en helt okej vägbeskrivning till hennes nya lägenhet. Jag körde bara lite fel innan jag hittade, det är inte så lätt att hitta vid Nobeltorget. Efter en snabb husesyn parkerade vi vid hennes matbord med varsin kopp kanelte och en massa snack.
Underbart att få träffa min Lena igen och få lite perspektiv på livet..

Sen bar det vidare till Triangeln och juridikstuderande / gitarrspelande Robin. Inte nog med att jag fick en nyckel till Shell, nä jag fick dessutom en efterlängtad I <3 NY t-shirt! Direct from the Big Apple!  Muchas gracias guapo!!

Nu ska jag kolla på Världens konflikter på svt2. Kan varmt rekomendera, om ni nu kan slita er från alla hysteriska divor i Top model.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0