Dagens pessimist


Idag kommer jag bryta min ständiga optimism till livet.

1. Malmö är en stor besvikelse.

Eftersom någon har stulit min ögonsten till bil måste jag utnyttja den åh så effektiva kollektivtrafik Sveriges tredje största stad har att erbjuda. Den kan jämföras med en utekväll på Slagthuset - Dyr och illamåendeframkallande.

2. Sommaren har satt sina spår.
Med en utebliven solbränna och en hel del extra kilo möter jag den kommande årstiden. Höstdepression nästa?

3. Jenny Åkesson som bloggare.
Dålig uppdatering och stor brist på bilder.

Men alla mina trogna läsare (0) förbättring väntar!

1. Citytunneln 2011!
2. Gymkort på 24/7
3. Ja, ska inte lova för mycket :)





Kommentarer
Postat av: Maaalin

Hahaha nu fick du en inblick i det vi kallar verkligheten för alla dödliga som inte har lyxen med egen bil ;P Jag tycker liknelsen är inte bara klockren utan beskriver den så att alla bilförare inte behöver åka lokalt för att veta hur det är. Utekväll på slagthuset säger mer än ord kan.

Punkt två tycker jag är tillräcklig anledning till att vi snarast möjligt (när jag väll har ett jobb och pengar, vilket i och för sig kan bli i en obestämd framtid) ska åka till en varmare destination. Jag känner en obehaglig likhet själv nämligen..

Om inte annat hade det vatt nästan lika bra om vi tog flyget till mora efter jul och snyltar in hos pappabjörns stuga i sälen, anlitar några heta snowboard lärare och öser järnet i backarna. Kanske en och annan skattjakt..:)

2008-09-18 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0