Bettan is Back!

Hell yeah!

När jag var mitt uppe i ett shoppingrus på Hansa ringde Polisen "Vi har hittat bilen, den är på Lindängen, kan du komma hit?"
Efter en del vägledning från Polis, Robin och pappa lyckades jag ta mig till denna (för mig) oupptäckta stadsdel (no offence, men jag förstår varför)
Och där stod Hon, mittemot polisstationen stod hon parkerad i en vändzon. Samma station som jag två veckor tidigare hade gjort min anmälan.
Utöver en p-bot så var hon intakt, inte ens ett brytmärke fanns det. "Jag kan ju rekommendera en rattkrycka".

Ett stort tack till Malmös polis som får betyget Mycket Väl Godkänt. Inte nog med att de hittade henne utan de hade tålamodet att stå och vänta på mig i över en timme för att jag inte kunde hitta till Malmös rövhål.

Keep up the good work!

Min eskort på den stora dagen!


Kommentarer
Postat av: Maaalin

Bettan is da shiet :P hon gick nog i uppror när inte du satt bakom ratten och de lågt sjunkna slisken som borde köpa ett bättre liv på rusta fick ge upp sitt försök att beslagta den här skönheten. Tur va det XD Eloge till polisens utmärkta arbete, hoppas bara att dom i hbg gör ett lika bra jobb och hittar min plånka :P

2008-09-18 @ 20:05:40
Postat av: agnes

ohh har du också råkat ut för den tråkiga grejen med stulen bil...inte bra inte bra....

2008-09-22 @ 11:33:27
URL: http://freakinagnes.blogg.se/
Postat av: Robin

Jasså, där hör man. Varför är lindängen malmös rövhål? Antar att du inte menar att det är för att ca 98% av stadsdelens befolkning består av invandrare eller ickesvenskar. Inte heller för att det var denna befolkning som tog din bil. Lindängen + Rosengård är rövhål! Kollektiv bestraffning, men välförtjänt. Trodde bara inte att jag skulle få höra det från dig. Må gud vara med dig! Mohahahahaha

2008-10-03 @ 00:35:03
URL: http://rfarago.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0