Lillördag

Upp tidigt för att hänga med Hanna och Joy till Bökeberg. De imponerade verkligen inne på banan, vilket iofs var väntat.
Körde inom Mc Donkan på vägen hem för frukost och "ex-prat".

När hästarna var färdiga och jag fixat till mig var det återigen dags för clinic på jobbet. Blev försenad eftersom jag hade turen att hamna bakom en traktor (40 km/h) på 108:an som var omöjlig att köra om.

Hursom så var det en grymt bra clinic, Haglöfs, som avslutades med god middag på Glorias i Lund! Oj oj oj, märker allt större skillnader till "Snäckan"

Imorgon är min första officiella dag på jobbet!  Estoy un poco nervioso..


Kommentarer
Postat av: Cornelia

lyxigt med mat på glorias. inte varje dag det händer :)

2008-10-23 @ 12:22:59
URL: http://corneliaaaa.blogspot.com
Postat av: Hanna

hahahha du är för söt :)

2008-10-26 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0