Energi

I måndags var jag på clinik i Lund.
En stockholmare från "Icebreaker" berättade i 1½ timme om hur vi ska "kitta" kundens garderob inför höst/vinter säsongen.
Mycket givande men framförallt underhållande! Dessutom fick vi mackor från "Farmor/Mormors bageri" (Jag vet var jag kommer äta lunch i fortsättningen! )

När det var över fick vi en "energikaka" (har säkert något sportigt/ äventyrligt namn) som innehöll 390 kcal. "Aaaa, den kan ni ta nästa gång ni är ute och klättrar" Ja men tjena!

Väl "hemma" i Lund blev den film och småhungrig som jag var trycke jag i mig denhär energikakan, vilket jag ALDRIG skulle ha gjort!
Jag låg i den annars så bekväma soffan i ca tre timmar klarvaken och med tics. Vid 3-tiden somnade jag för att fyra timmar senare vakna igen grymt pigg.. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0