Stockholm

Nu har jag varit i Stockholm.

Där gjorde jag följande:

* Åt middag/utekväll med Lina och Louise.
* Träffa Louise sköna familj i Nacka. Gillar speciellt din farsa! (Påminner om Kjell Bergqvist)
* Bekanta mig med Sthlms kollektivtrafik. Förtjänar nästan ett eget inlägg, om jag inte var så lat.
* Fördjupa mig i "den liberala ideologin" Grymt taggad att bli mycket mer aktiv nu.
* Träffa nytt skönt folk, även oskönt.
* Satt insnöad på Bromma flygplats i 6 timmar.

Resultat: En grymt lyckad helg som jag inte ville skulle ta slut. 
                 19-års fest!



















Tack Louise, du är min egna lilla 08:a och det gillar jag <3


Kommentarer
Postat av: louise

å du e ju min egna lilla skåning :D <3 <3 <3

2008-11-26 @ 22:11:39
URL: http://lewlewlicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yes indeed I am!! <3

2008-11-27 @ 10:28:16
URL: http://jennyakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0