Halloween

 Inte min favorit vad gäller högtider.

Små läskiga danska barn som tigger godis utanför dörren. Hela familjen Åkesson/Pettersson sitter stilla i förhoppning om att inte bli upptäckta.
"Der er nogen i vinduet!!"
Ducka Jenny, för fan ducka!
 
På tv visas bara filmer som "The grudge", "Dark water" och "The fog". Enligt mig finns det två anledningar till att se sjuka filmer som dessa.
1. Du har en bra ursäkt till att krypa upp hos din pojkvän som inte blir det minsta påverkad av döda japaner i ett blodfyllt badkar.
2. Du tycker (oförståligt nog) att det är underhållande.
Eftersom jag inte passar in i någon av dessa katogorier så fick jag hålla mig till kunskapskanalen.



6 månader till påsk!

Kommentarer
Postat av: louise

nej usch jag håller med! jag gick t.o.m. och lade mig p.g.a. risken att råka slå över på någon skräckfilm!! ^^

2008-11-03 @ 09:28:46
URL: http://lewlewlicious.blogg.se/
Postat av: Fremark

Ring mig nästa gång du ska se en skräkfilm så kan du få krypa upp hos mig ;-) eller så kan du säga till om du vill se en Action eller Komedi =P För sådana har jag många av =P puss o kram

2008-11-03 @ 21:42:34
URL: http://fremarks.blogg.se/
Postat av: Malin

blää, jag hatar the grudge. japanerna är fan sjuka i huvudet XD jag längtar till julen :D

2008-11-05 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0