Åt helvete med den här dagen!! Eller...?

Försov mig i morse. Vaknade 9.35 och börjar jobba 10 i Lund- shit shit shit!!

Körde i 130 på 108, ajabaja.. men kom bara fem minuter för sent, hell yeah I´m a good driver!

Dagen blev värre, tro mig..

Efter inventering på sockor skulle jag lägga på parkering på bilen och möttes av en gul lapp på vindruten..400 spänn i böter!!

Jag vet, jag vet.. I deserve it...

Misströsta ej, för här någonstans vänder historien och får ett lyckligt slut.

Min ack så snälla bror ringde och meddela mig om att jag, Jenny Christina Åkesson, har blivit antagen till Juristprogrammet på Lunds Universitet våren 2009. *Klapp på axel*

Ett extra plus var att jag tanka full tank på vägen hem för 10.04 kr/liter, oh yeees!

Hur som haver, jag är lycklig ikväll, mycket lycklig!

Synd bara att entusiasmen var tämligen begränsad på Lantmästareg 5.. och på Trollebergsv för den delen..

Men men, estoy fuerte!

Nu ska jag betala min första p-bot och tacka ja till min framtid!




Kommentarer
Postat av: Brosan

10,04 kr litern, förstår att det blev en bra dag då ;P Haha nej men jättebra att du kom in, var verkligen inte lätt och du kommer ha det jättekul att läsa juridik, riktigt bra utbildning och bra att någon av oss kommer tjäna pengar ;) Blir det FN-jobb sen så kan vi hälsa på i din lägenhet på Manhattan ;) =)

2008-12-08 @ 23:39:25
Postat av: Jenny

Ja, Hydro på Klostergården.. sschhhyyyy!

Jag ska köpa ett semesterhus till dig och Cornelia i bröllopspresent ^^ Valfri ort! ;)

Tack för att ni är så glada, ert stöd betyder mycket :)

2008-12-09 @ 09:16:47
Postat av: Brorsan

Bra då har vi skriftligt och det får du nog lära dig vad skriftliga avtal betyder. Gärna något nere i Orange County eller Martha's Vineyard fungerar också :P Nej men det är ju jättekul det här, ska ringa och prata med farmor och farfar snart =D

2008-12-09 @ 11:42:00
Postat av: Nella

Men gud Jenny!! GRATTIS! Så stolt över dig :D

2008-12-12 @ 02:03:01
Postat av: Jenny

Tack Nella!! <3 ^^ Jag hörde en fågel viska att du var påväg söderut! Kan det stämma? :P

2008-12-12 @ 23:00:53
URL: http://jennyakesson.blogg.se/
Postat av: agnes

vilken fin kjol :D....haha...har ju me den!...oj, hur lyckedfes du tanka för så lite= ? saknar dig jenny ju! puss

2008-12-25 @ 21:23:23
URL: http://freakinagnes.blogg.se/
Postat av: malin

Grattis jänny!! fan va kul, :D

2008-12-31 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0